Nyah, nyah!

I min jakt på den försvunna klänningen så hittade jag min gamla balklänning! Jag kan känna att det var tur att jag inte märkte hur mycket jag hade gått upp i vikt förrän jag tappade de extra kilona igen, för annars hade jag nog blivit lite deprimerad... ;)


Den här balklänningen var då figursydd och satt nästan för tight när jag använde den. Och ni ser ju nu, jag hade fått ta bort 10-12 cm för att den skulle sitta som den gjorde då. ;P (Märkte även att jag kanske borde ta och torka av spegeln?)

När kameran ändå var framme så passade jag på att ta lite kort på mina koppar!
När kameran ändå var framme så passade jag på att ta lite kort på mina koppar!


Det här två kopparna och ringen fick jag med mig från Indiska i söndags, plus ett par solglasögon som inte kom med på bild. Också de från Indiska givetvis. :3


Fick ta två kort för att få med hela hyllan, man ser ju tyvärr inte kopparna på raden bakom och det är två stycken koppar som inte är från Indiska tror jag. Sen så är det 6 stycken som är ute på vift också! Får ställa upp alla lite fint på bordet och ta kort så att man kan se allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0