Shimano

 

Rapala Skitter Pop RH   Rapala Clackin' Crank Minnow   Abu Hi-Lo Minnow Hi-Lo Floating/Sinking


Äntligen har man fått ett nytt spö, efter att min gamla rulle inte gett mig annat än besvär! Orange är den dessutom!

Fick även uppgradera till en större fiskelåda för att få plats med alla fina drag jag har! :D Helt plötsligt blev det mycket roligare att fiska.

Nu ligger det på min "fiske-önskelista":
Halco Nightwalker
Halco Poltergeist
..och gärna en söt rosa fisk. ^__^

Älsklingen har varit ute och fiskat hela morgonen med sin bror M och systers pojkvän H. Blev en gädda till Älskling och en abborre till M, så vi ligger fortfarande efter i tävlingen... Nu får vi skärpa oss!

Och sen till den stora frågan, vad ska man göra idag? Känner nog för ett porträtt av något slag, i blyerts. Fast precis nu ligger en liten katt i mitt knä och är mysigt varm... :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0