Fynd!

Jag är så fruktansvärt dålig på att uppdatera! Det känns som att jag haft jättemycket att göra hela helgen, men vad har jag gjort egentligen? Ingenting! Nästan.

Vi åkte iallafall till Töcksfors för att julhandla och det gick ju himla bra, jag lyckades inte hitta en enda julklapp! :P Men jag beställde Älsklingens julklapp idag istället, så nu är det lugnt och han blir nog nöjd. 
Och mitt bästa fynd gjorde jag istället efter att vi hade varit i Töcksfors, en locktång för 100 kr! Som hittat! Nu hade jag ju då inte 100 kr på mig och ingen hade växel på min 500-lapp... >_> Som tur är så är det ju inom familjen, så Erica får sina 100 kr nån annan dag. (För övrigt en mycket bra locktång, men jag brände mig givetvis på fingret klantig som jag är...)

Sen så kommer en bild på mitt Tradera-fynd, en klännning för 64 kr! En storlek för stor, men det är ju inga problem när man har en sömmerska till mor. Vilken underbar känsla, att fynda!

(En lite dålig bild, men vi har ingen belysning i taket idag... och inte mycket nån annanstans heller för den delen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0