Julen närmar sig...

Igår blev det bak av lussebullar ännnu en gång, och idag snöar det. Mysigt, och lite juligt. :)

Det är så svårt att önska sig saker, allt jag hittar och vill ha kostar ju så mycket... Sen kan jag inte heller önska mig saker som jag vill ha men inte riktigt behöver, för det känns som ett sånt slöseri med pengar. :P Och jag skulle heller aldrig få för mig att önska mig pengar till jul, det gör man ju bara inte? På jul ska det vara mysigt, med gott att äta och man ska ge personliga presenter som det är en tanke bakom, och pengar är så opersonligt som det bara kan bli.

Men det är ju bara vad jag tycker.

Kanske skulle man städa lite och göra det lite julmysigt, fruktansvärt tråkigt men det måste väl göras nån gång... Vi vet nog alla att den idéen inte kommer att bli genomförd idag, men tanken är ju fin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0