3 saker...

Istället för att bombardera bloggen med bilder på mina naglar så tänkte jag, som omväxling, berätta 3 saker om mig själv;

1. Jag skulle vilja jobba som Concept Artist för ett spelföretag.

2. Jag är rätt så tankspridd, och glömmer ofta bort saker som inte har en utsatt "deadline".

3. Jag har periodvis fruktansvärt dåligt självförtroende, då har jag svårt för att vara kreativ, och när jag inte kan vara kreativ blir jag deppig. Ond cirkel det där. Inte så kul att umgås med mig under de perioderna kan jag tro, blir ju trots allt väldigt negativt inställd till saker. ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, men jag är ju trött, trodde du visste det ;) gillar att soooova ! :D Ska inte ungdomar i min ålder ha minst 10 h sömn? :D

2011-11-24 @ 23:06:49
URL: http://wolfsinmyspirit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, men jag är ju lite mesig XD :D :D :D

2011-11-25 @ 13:22:29
URL: http://wolfsinmyspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0