Shopping...

Jag avskyr att gå runt i affärer länge, jag kollar snabbt om det finns nåt som sticker ut eller har en fin färg och finns det inte det är jag klar där. Och för att inte tala om att prova kläder, fruktansvärt tråkigt och tidskrävande.

Men att beställa från nätet är inte direkt en fröjd det heller, speciellt inte bh'ar... Det finns så få bh'ar som faktiskt sitter skönt, och storlekstabellerna på diverse sidor är inget att hurra för. Min storlek varierar från 70C till 70E beroende på vilken sida man kollar på, och så stor skillnad kan det inte vara? ;P

Slutsats; Shoppa kläder ska gå fort, och bh'ar är bland det tråkigaste man kan (försöka) köpa?

Tacka vet jag koppar från Indiska och skor (och klänningar, ibland)! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0