Betas, betas, betas...

Inte blivit så mycket annat gjort den här helgen förutom att sitta och spela, var ju OB på både Tera Online och Diablo 3. Blir nog faktiskt en Witch Doctor för mig när Diablo släpps (till skillnad från alla andra som tydligen ska spela Demonhunter ;P).


Vad gäller Tera Online så hade jag lite blandade känslor för det spelet. Hann inte PvP'a nåt, förutom nån duel, men jag tror att battlesystemet gör sig bra där. Det jag saknade var lite mer story, den kändes lite fattig och man förlorade snabbt intresset för den. Jag hade nog lite för höga förväntningar på den fronten efter att ha läst de rätt så utstuderade rasbeskrivningarna.

Conclusion;
Hade inte Diablo 3 släppts så snart, så hade jag kunnat tänka mig att kanske betala för Tera. Kanske. Bara för att man kunde vara en kanin och springa runt med en båge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0