I <3 Videogames!

Så här kan det gå när jag orkar ta fram min Wacom.
 
 
Dags för en av de få uppdateringarna som sker här på bloggen! Men jag måste erkänna att jag faktiskt inte har varit så kreativ på ett bra tag, lite synd men det är så det blir ibland antar jag. Speciellt om man istället för att teckna sitter och spelar diverse spel... Men jag rekommenderar verkligen Tales of Graces för de som uppskattar ett bra rpg, har dock inte spelat de andra Tales-spelen men jag har hört att de ska vara himla bra. :)
 
Andra spel jag ser fram emot att få spela i år är Ni No Kuni, Atelier Ayesha, Tales of Xillia och Final Fantasy X. Hur ska jag hinna teckna då? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0