Foto

Inget måleri, men det blev en fotodag istället med min lilla digitalkamera. :)


Vi åkte och badade med min brorsdotter så då passade jag på att ta lite kort. Hon tyckte givetvis att jag var lite knäpp som satt och tog kort på bryggan ;) Men det blev ett par fina ändå.

Var även ute och fiskade häromdan, då fick jag mig en fruktansvärt fin solbränna...Att man inte kan tänka efter lite innan man åker ut i båten? Jag fick iallafall en gädda på min nya, röd/vita Rapala Skitterpop! Men dessvärre har den nu fått en liten skråma på huvudet :(

Imorgon blir det en liten tur till Göteborg med Älsklingens familj, gå på Universeum och en sväng på Liseberg. Blir nog skoj det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0