Dålig uppdaterare!

Usch, nu känns det som att många veckor har gått utan att jag skrivit nånting här.. Känns dock inte som att jag har något nytt att skriva, och jag vill inte sitta och skriva samma sak om och om igen... :( *suck*

Jag har iallafall bestämt mig för vad jag vill ha på mig till jul, men eftersom att jag inte kommer att hitta något sådant i affär så får man sy ju det själv. ;) En rödrutig klänning ska det bli, men mer tänkter jag inte säga. 
Och på tal om jul så ligger det bara en sak på min önskelista egentligen, och det är en Wacom Intuos4. Den kostar ju dock en del, så det blir nog att spara till den själv. :)

Helt ärligt är det väl inte det enda som finns på min lista, men att visa alla IC skor jag vill ha skulle ta upp alldeles för mycket plats! Men det senaste paret hittade jag på Asos.com (som Emelie tipsade mig om.) :) Helt underbara, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0