Information

(Note to self: Fixa headern ffs!)

Först och främst så ville jag visa mina nya höstskor! Blivande svärmor som bjöd på dem, och det tackar vi för. :)

Sen så ville jag också informera om att man kan köpa det mesta av konsten jag lägger upp här, det är bara att skriva en kommentar eller skicka iväg ett mail till [email protected] om det är något du undrar över.
Jag tar även emot beställningar på allt ifrån blyerts till stickat (Nu är det väl främst konst jag är ute efter att sälja, men om det är något stickat som tilltalar dig så kan detta givetvis ordnas ^^).
Kommer även att arbeta digitalt när jag får råd att införskaffa mig en Wacom <3.

Prislista kommer att läggas upp inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0