Äntligen!

Äntligen kan jag ta itu med inlägget jag tänkte skriva innan nyår! Datorn fungerar nämligen igen, och jag kan ladda upp bilder och framför allt så kan jag surfa runt igen! :P

Iallafall så var det väldigt trevligt på nyår, lite för mycket alkohol men så kan det gå. Skönt att inte behöva tänka alls ibland, när man vanligtvis tänker alldeles för mycket. Man ångrar det ju dagen efter givetvis... ;P

Och såklart får jag ju lägga upp bilden jag tänkte lägga upp för några dagar sen. Inte mycket att säga om den egentligen, akvarell. Inte ens särskilt nöjd med den, men det är ju bättre än att inte måla alls! Så det får väl vara mitt nyårslöfte, att skapa mer. Det har ju inte alls blivit mycket i år, det är svårt när det är så mycket som händer i ens huvud. Men det ska det bli bättring på nu!

(Orkar inte fixa med skannern, därför får ni nöja er med foton. Hur dåliga de än är. :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0